Putttetallrik hälsar så gott /Captain Gaybaby (GÄSTBLOGG!!!!!)

Fisk i en sjö. Deg som skapar. Frön i ett sjukhus. Disk som dansar frasigt. Städade illusioner av gröt på en bädd av åldersnojja
Stekt strömming med torra gojibär
Rävsax
En sked
Östgötland

Din mammas svampodling
Grädde
Lysande tärnor av bröd
 
 
Drumma inte på dörren i all evighet. Sandbävern har sin gungstil. Döm inte. Bara Rut kan veta hut. Hon kan sjunga. Valsen av gastronomi
 
Snoop doggidogs röda kalsonger. En vägg av linjer. Riskera, manövrera, besegra, sa min son. Jag sa, är du inte klok ungjävel? Så gav jag honom en lätt lavett så att han lär sig tango
Släpp lös stormen, skrek jag. Iiiihhh. Finska barnavårdscentralen. Skrek min son tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0