Fuck you fjantfärs i tant

Hej. Jag vill börja med att säga: GARDEROBSTVÅNG! På alla bensinmackor! Bensin med smör och griljerade kortleksöron! Jag skojar inte!

Jag gick alltså in och lyfte på paddhjulet. Under grötröken simmade Arnold och gräsänkligen i en stor film av kartongPEPPAR. 
Maj maj skåne jag har en fåne i min lökring. Skada mig som paketerar dig, jag finner ingen ro i kissiga sammanhang utan farkostmarmelad.

När jag trodde det var pang på gulbetan, fick jag fel sko i foten... Januari-kapten skroderar halvhjärtat och klappar fåntrattar medhårs utan gelé. Fruktansvärt gastronomiskt, astronomiskt kylskåps-gratäng.


Fjong i li dong hej o hå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0