Raljerande pumpastofil. JA!!

Kanonkväll. Inte mer än att jag hade fem påsar med galonbyxor i fickan. Struten putar långsamt baklänges uppför en nedförsbacke.  Han vill ha mer vin, sa han och cyklade in i spritfontänen. Bli lite körd med, ta kontroll för fan din jävla gurksnutt. Det går bra nu, det handlar om psykologi bara. Kalaskotte, fem igår hade jag. jag räknade inte men hade koll ändå. Åtta sjuor fram, ner i konkadongen, så att säga sa han. Sedan ramlade jag, "NEJ!", det går inte! jag hajar ingenting. Korvstroganof hette pandan som jag träffade bakom skjulet i träsket. Ja! Nej! Det sa hon. Sen gick hon tyvärr ut i skogen med en stor stor snopp. Snoppen hade ingenting med sammanhanget att göra, utan var mest där som dekoration. Gardinstång, gardinfjong, fjångfjångfjång håll käften jävla PONG!
 
Hejdå, 
Hälsningar Kaninmumriken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0