Stensäkert va ? Pingpongracket i baken

Hej alla kära läsare här på bloggen. Hoppas ni mår bra bakom. he he Jag känner inte för att skriva jättekonstigt här eftersom jag inte vet vad konstigt betyder egentligen.. det är precis som ordet lagom? eller perfekt? eller snart? eller långt? eller kort? Hur långt är långt? Hur kort är kort? När är snart? Hur är perfekt? Hur mycket är lagom. Okej. Glas och tjottahejtigiraffer i stenlösande medel som inte ens löser upp vatten utan att det har stelnat så att det skall kunnas lösas upp. högtalarställ och tvapparater i gerillakrig i sydöstra sten. s-sättra , DET SVÄNGER MA!!!!!!!!MMA J''e bakom stordåd . he heh!!"!"!"# RUBRIKER SKRIVER JAG I! DU FÅR MYCKET MER HOS E-sven. Herr J och DAM - K är inte här utan där men är fortfarande inte lika mycket lagom som en sak som är perfekt med lagom, men om jag skriver snart: då menar jag om ett tag.. men är "om ett tag" lika lång eller kort tid som snart? Hur vet vi att det är lika långt eller lika kort? eller om det är något av det? att det är lika långt låter bra. MEN DET ÄR FÖR I HELVETE INTE BRA. SLUTA hehe TACK <3 ADRIAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0