Har nyss tagit kort på ett par bullar i en lian

Ditt svin, dina skor utan fötter har inga knappar under orkanen som inte har några grusiga kanel stenar. Jag och snusmumriken tog en avstickare som var värd en massor av kolapapper. Plocka upp balkongen och häng musikern som bara ställer till med busstrafik!!!! Mitt stjärthål svider, barriären har brustit och jag är nu naken, sårbar inför konserten av hattifnattarna. Ta min fiol och skicka självlysande pistoler till affären så man kan äta på toalettstolen i fred. Förlåt jag är lite arg, var glad tidigare idag också så vi byter till nästa kapitel och blundar och tittar på fiskespöets blommblad i betong geten.

Kommentarer
Postat av: SimonSvensson

Sv: haha jasså? xD

2008-11-21 @ 03:29:25
URL: http://zvenzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0