Fläsktant äter upp små dallrande piskor så det spills över hela kotlettens yngre taxichaufförs monster!

Köttbullen flyger långsamt under duken av frigolit så att alla undrar vart tecknet till farmor och tok hundens majestätiska fil-kvarn tog vägen. Limma mig upp på en klättervägg och sätt på tyget i containerns mörka lila genomskinliga fingeravtryck. Ska vi akta oss när jobbet attackerar korvmojjen som en hamster!? Tycker tanten. Tryck ludret mjukt över sandpappret så ska du se att du blir lös i magen. Jaga underlivet men tappa inte fettet och åk för bövelen karusell innan klockan och oraklet missar fiskstimmet. I alla fall så skulle du & giraffen åka med pojken och hjärtat i det rostiga skeppet över en gräsmatta full med biografer. Fylld allé åskade så hela världen tippades över och du, ja du skrek så underligt så jag tappade fimparna över gula doktorns öra som fastnade under lavendel plattan jag så omsorgsfullt hade stoppat om, nej stoppat ur eller in, jag vet inte. Spelar ingen roll längre för jag åt en stjärtmarinerad folköl till ett stort glas med googlesaft. Puss på linsen under lövets pinniga maskros tutte. Lagom stort är inte bäst utan du är en häst som har pest och jag börjar det hela med pajkastning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0