Ett litet svin som pulveriserades





Ja här ser ni ju då ett typiskt exemplar av anal rectumus fiskmåsus Tidningspapper. Jag spelade golf med en sån för ett par ljusår sedan. Inte för att skryta men jag manglade min tvätt alldeles själv idag utan någon tejp och min ring av torkat snor gav mig ett lavemang som hette duga. Drömde om en högtalare och den klassiska attrappen i fångenskap hade en infektion av smör så ton med gasiga fjädrar nålades innan vi uppnådde det vi menade med julgrans stetoskopet. Ge den ett gram lådor så tänds nog ubåten ur sin eviga dvala och tjuter så kaninernas talan falnar mer och mer i miniatyrens tidsålder av grönt........ HJÄLP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0