Bröstmjöl

Jag vaknade och satte en kopp på toppen av snoppen. Jag matade tekoppen med iver och slängde halsdukarna mjukt över falukorven som skrek som en stucken julgran. En fickplunade samlade kottar på berget av glas hon tappade när hon sålde as hård glass ur en julkalenderlucka. Barnsligt och dumt men jag trodde att det var du som satt på kortet i pillret.. Jag menade aldrig att skjuta kärleken av banan. Natten målade oljan ur fiskespöets sångfågel och micron onanerade fem gånger så att tavlan kastades om i siffrornas mörka knullrum. Ilsken gnagare muckade i hissen och sydde fast mjölk på sladden som stack ur sjön

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, vilken fantasi. eller? :)

2008-11-20 @ 11:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0