Bacon i ett gitarrfodral super en boll i sparrisform under bordet

RebellRobert hade ett racket över till biljonären i Indonesien. Jag byggde en sax av alger och offrade tangatrosor till räven i farstun. Kom inte hit och säg till mig att snurre sprätt har en ballong av sten som täcker ett tåg med blommiga böcker på gruset. Min indian i sängen torkade snabbt upp palsternackan och skeppade leverpastej till den nakna kärringen i häftstiftet stora nagel. Ylande sprang jag över till runda strået, det var något som inte stämde, men du hade fel!
Lägg Torstens pappersanka i kinsesens blåa pall så ska du se att eldsvådan fungerar.

Kommentarer
Postat av: pelle

Haha, jag gillar faktiskt den här bloggen. Underhållande jävlar!

2008-11-20 @ 22:33:18
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0