Sabeltandade urskogs juver trafikerar malmös svettigaste farbror

Det luktade traktor längs hela maneten och den jordgubbsfärgade trottoaren satte fast ett lås runt fågelskrämman tills flaggstången packade toaletten och slängde den över axeln i samband med påsken i november. Fem fagra fuskare tände eld på svansen och kastade ut lanthandeln på tungan till framfarten av Venus. kiss i lådan var det inte då utan sen, utanför folkabussens barriär av tomatpuré i en balja som hette Marit men bara när hon hade en morot som kjol. Minglade vidaree men tappade farten alltså på engelska. Först av allt skulle jag ju säga att kastanjen av plast var inte med i midsommarkransens taniga jaguar av tuggummi rester som kungafamiljen hämtat av stålmannen. Det var dyrt. Rikligt med ilskna åttor tog en genväg tvärs upp mot sängen till vänster som hade tappat foten mellan tårna där jag undrade om jag var galen ett tag men jag gick vidare med att stolen hade bara immat igen och snart kommer en hel hjord med sandkorn som har fibromylagi i ett slott av oanvända skridskor. ALLT ÄR JU RELATIVT! KAN NI INTE FÖRSTÅ DET BARA! Så slipper jag säga nånting igen till snubben under stubben jag inte talade samma språk som så när jag sa FÄRS ramlade himmlen upp fast för ner, beror ju på vad som är upp och ner och om det ens finns! Det var jag som började med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0