Milli Pilli högtalare i fatet av en pirat

Sätt foten längs högersvängen upp mot horhuset i yttre bokens atmosfär. Mosa pantern så farmor rakar av sig byxorna i ett vattenfall utav persikor som ropar hej till alla zombies som ska till söndagsskolan. Min farmors taxichaufför manglar sina hundar utan att lägga plåster på dem sen. När det kommer en midsommarstång på bussen brukar jag lägga upp mina tånaglar på ett fat och snorta dem tills alla barnen sprungit runt som yra höns i en myrstack på en bergsplatå i en låda full till bredden av mask & brylékräm. Djungelolja & wunderbaums i en hel hög av grisfötter och jag snubblade i superlimmet och blev fast där ett tag tills rymdstationens grötprinsessa kom och trollade fram tre stycken rygglösa grodor som seglade på en bit kartong i diskhon. Drack mitt te och dansade lite till techno medans jag rakade bort håret från tungan i ett enda svep som när kräldjuren massakerar alla dromedarer i vinden som luktar FÄRS!

Kommentarer
Postat av: Markus

jag fattar verkligen inte vart du ville komma med denna text... inte heller vad du menar.. kan du förklara?

2008-12-15 @ 12:22:35
URL: http://tavast.blogg.se/
Postat av: din kompanion

hahahahahaahhaha

love yoou

2008-12-17 @ 19:54:02
URL: http://smurfogram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0