Malin & Roxie sammarbetar på ett smurfigt sätt. Malin pussar Roxie på kinden och Roxies kind får stånd och deformerar Malins ansikte!



Citronsur illegal packåsna florerade runt garnnystanets illröda backdörr. Fumlade i pepparkaksdegen så det exploderade och flög ekorrar i kopieringsmaskinens magnifika vaniljsås. Jag följde efter bananens galna färd i hörlurens helgalna mörkerkorv. Gnydde som en kamel i danmark och jonglerade med katter i ett stånd av hemstöpta pepparkorn. Talade kort med briljant i ett staket av hål som avdunstade långsamt upp i tentakeln. Kaklet var av guld och jag simmade tvärs över planeten och hade tangatrosor mellan tänderna. I en ubåt dansade lejonen i ett badkar som sa: MU. Kontrakten brann upp och blev till is på diagonalen i analen. Gårdagens tidning spelade ost med stämningsfull trudelutt i ett stjärthål av porslin.


Vi lägger det på ett isblock som är i ryssland och fångar fjärilar på skansen. Under väggen urinerade pokalen på tå brevid skalleper. Mitt skelett var gult som himmelens pantalonger. Vi tackar härmed julmusten för att han läst upp min mattebok och hällde sojasås över himalaya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0