Trumpeter i fallskärm

Jag vaknade tidigt och stoppade sockorna i soptunnan. Gick ner till fotbollsplanen nere på hörnet och köpte tre bensindunkar med blåbärssoppa. De fem plastkassarna som bor på 27an träffade jag i rulltrappan på vägen hem och vi tryckte på stoppknappen och diskuterade världspolitik. Efter 2 år blev mitt bankomatkort lite trött i benen så då var jag tvungen att gå hem igen. Väl hemma så tyckte jag att det var läge för lite julafton. Jag dukade upp värsta påskmiddagen och bjöd alla små ekorrar på skumpa. Blev ett himla röj den kvällen, Snövit tappade skon och jag menar, det är ju inte hon som ska göra, det är ju askungen! Vi ringde polisen nån gång vid 5 på morgonen men det var ingen som svarade. Vi tog ett bad sen gick vi och la oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0